Tuotteet

Artikkelit

nain_ravintolisat_vaikuttavat_ramavit_artikkelikuva_2

Näin ravintolisät vaikuttavat

Usein kuntoileva hyötyy raudan ja C-vitamiinin lisäksi magnesiumista. Magnesiumilla on tärkeä rooli aineenvaihdunnan ja solutoiminnan säätelyssä, ja se vaikuttaa melkein kaikkiin kehon toimintoihin. Se on erityisesti sydämelle ja muille lihaksille tärkeä mineraali. Myös luusto, hampaat ja hermosto tarvitsevat magnesiumia toimiakseen hyvin.

Lue lisää
nain_jaksat_arjessa_ramavit_artikkelikuva1

Nainen – näin jaksat paremmin arjessa

Arki tuntuu välillä raskaalta, mutta onneksi jaksamiseen on erilaisia “reseptejä”. Yksi ottaa nokoset heti työpäivän jälkeen, toinen sitoo heti lenkkarit jalkaan ja lähtee hakemaan energiaa lenkkipolulta. Jaksaminen on pitkälti kiinni omista valinnoista raskaankin arjen keskellä.

Lue lisää
ramavit_verkko_ikaantyvan_ravintolisat_2

Ikääntyvän ravintolisät

Ravinto on yksi keskeisimmistä ikääntyneiden terveyttä edistävistä tekijöistä. Ikääntyminen vaikuttaa ruokahaluun ja tietyt fysiologiset muutokset, kuten syljen eritys vaikuttavat ruoasta nauttimiseen. Tämä johtaa hyvin usein heikentyneeseen ravintoaineiden saantia, joka vaikuttaa suoraan ikääntyneiden terveyteen ja toimintakykyyn.

Lue lisää

Liikkujille tiedoksi, säännöllinen kestävyysliikunta lisää verimäärää, mikä johtaa raudan lisääntyneeseen tarpeeseen. Miten sinä huolehdit riittävästä raudan saannista? ... Lue lisääLue vähemmän

Katso Facebookissa
·Jaa

Tiesitkö, että kasvisruokavaliota noudattavien tulee erityisesti huolehtia raudan saannista? Hyviä raudan lähteitä ovat muun muassa palkokasvit, täysjyväviljatuotteet ja vihreät lehtivihannekset. ... Lue lisääLue vähemmän

Katso Facebookissa
·Jaa

.